Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, έτσι γράμματα θα μάθεις. Αυτός είναι ο τίτλος ενός ενδιαφέροντος άρθρου, σχετικά με την έρευνα για τον αποτελεσματικό εκπαιδευτικό. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, Χαράλαμπο Γ. Χαραλάμπους, το άρθρο επιχειρεί, μέσα από μια βιβλιογραφική επισκόπηση, να απαντήσει σε δύο ερωτήματα που απασχόλησαν και απασχολούν την ερευνητική κοινότητα τις τελευταίες δεκαετίες: πρώτον, σε ποιον βαθμό επηρεάζουν οι εκπαιδευτικοί τα μαθησιακά αποτελέσματα, και δεύτερον, κατά πόσον συμβάλλουν στην προαγωγή των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο, εδώ: Με όποιον δάσκαλο καθίσεις...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου